• español
    • English
UFPS

Repositorio Digital

  • Directrices
    • Autorización publicación
    • Carta a directores de programa
    • Carta a graduados
    • Constancia de entrega de documento en Biblioteca
  • English 
    • español
    • English
  • Login
logo acreditacion
  • Colecciones Comunities
  • Autor Authors
  • Título Titles
  • Fecha Dates
  • Materias Subjects
View Item 
  •   DSpace Home
  • B. Investigación
  • BA. Grupos de Investigación
  • Estudios Sociales y Pedagogía para la Paz - GIESPPAZ
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B. Investigación
  • BA. Grupos de Investigación
  • Estudios Sociales y Pedagogía para la Paz - GIESPPAZ
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cambiar vista

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Different scenarios for the teaching of mathematics with the support of virtual platforms: Flipped classroom


Prada Nuñez, Raul cc
HERNANDEZ SUAREZ, CESAR AUGUSTO cc
Aloiso, Audin cc

Artículo de revista


2019

Journal of Physics: Conference Series

Reino Unido

This text shows the initial findings of an investigation that sought to implement an alternative model for the teaching of mathematics at a public university in Norte de Santander, Colombia, using virtual platforms to support teaching. The research paradigm focuses on the mixed method to identify the positive elements and aspects to improve of this didactic proposal. Among the findings, it is highlighted that one of the difficulties in implementing this tool refers to the limitations of space in the material attached to the platform, which meant proposing only the links of the material created. Implications for teacher training and suggestions for future implementations are discussed.

http://repositorio.ufps.edu.co/handle/ufps/851

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1388/1/012046

  • Estudios Sociales y Pedagogía para la Paz - GIESPPAZ [59]
  • Grupo de Investigación en Pedagogía y Practicas Pedagógicas - INPEPRA [100]

Descripción: Different scenarios for the teaching of mathematics with the support of virtual platforms Flipped classroom.pdf
Título: Different scenarios for the teaching of mathematics with the support of virtual platforms Flipped classroom.pdf
Tamaño: 428.4Kb

Unicordoba LogoPDFOpen AccessFLIPLEER EN FLIP

Show full item record

Cita

Cómo citar

Cómo citar

Miniatura

Thumbnail

Gestores Bibliograficos

Exportar a Bibtex

Exportar a RIS

Exportar a Excel

Buscar en google Schoolar

Buscar en microsoft academic

untranslated

Código QR

Envíos recientes

    No hay artículos recientes
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
‹›
Logo Pie de Página UFPS

Portales Institucionales

  • Divisist
  • Pagos de Egresados y Externos
  • Piagev
  • PDQRS
  • DatarSoft
  • Sistema de Nómina
  • DISERACA

Enlaces de Interés

  • Plan Anticorrupción
  • Proceso de selección
  • Contratación
  • Proceso democrático
  • Derechos pecuniarios
  • Correo Electrónico Institucional
  • Consultorio Jurídico

Contactos

Avenida Gran Colombia No. 12E-96 Barrio Colsag,
San José de Cúcuta - Colombia
Teléfono (057)(7) 5776655

Solicitudes y correspondencia
Unidad de Gestión Documental
ugad@ufps.edu.co

Uso único y exclusivo para notificaciones judiciales:
notificacionesjudiciales@ufps.edu.co

-->
Sistema DSPACE - Metabiblioteca | Metabiblioteca